ad banner

ΟΜΑΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΤΑ ΟΑΕΕ

Το σίγουρο είναι ότι αν ΔΕΝ κινηθείτε νομικώς, ΔΕΝ θα δικαιωθείτε.
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
-Να διαγραφώ από τα μητρώα ασφαλισμένων του Ταμείου σας
-Να μου επιστραφούν (ατόκως) τα χρήματα που έχω καταβάλει μέχρι σήμερα για την σύνταξη γήρατος (και για την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη διότι ποτέ δεν έχω κάνει χρήση αυτής).
-Να μου αναγνωρισθεί το δικαίωμα ότι ως ελεύθερος επαγγελματίας δεν υπάγομαι στην (υποχρεωτική) ασφάλιση του Ταμείου σας («Ο.Α.Ε.Ε»), αλλά έχω δικαίωμα ελεύθερης επιλογής της ασφαλίσεώς μου.
-Να αναγνωρισθεί (και να αποδεχθείτε) το δικαίωμά μου να συνεχίσω να εργάζομαι στην επαγγελματική μου απασχόληση, χωρίς την υποχρέωση ασφάλισης και καταβολής ασφαλίστρων στο Ταμείο σας στο μέλλον.
Να αναγνωριστεί ο χρόνος προϋπηρεσίας μου (ασφαλίσεώς μου) στο ταμείο σας ως μη συντάξιμος καθώς και η μη απονομή των πάσης φύσεως συνταξιοδοτικών παροχών του Ταμείου σας.

Η διαδικασία της συμμετοχής είναι απλή. Μπορείτε να αποστείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνση tlyseis@gmail.com
 ενημερώνοντας για την συμμετοχή σας. Τα στοιχεία που χρειαζόμαστε είναι Ονοματεπώνυμο, email και κινητό τηλέφωνο. Όποιος επιθυμεί μπορεί αντί για ηλεκτρονικό μήνυμα να καλέσει τηλεφωνικά στο 6985855730

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου